Thursday, March 18, 2010

a girl can dream

nyaa..bertemu kembali kite ye!=)
setelah bberape hari kemalasan mnyelubungi mau hapdet belog..=P now kt opis..waiting someone to come. haha.nk tau sape? cik nisa sha la. hidup aku kt opis ni memg xlengkap kalo xdpat email dr minah nie.. siap lumbe2 mcm ikan lumbe sape yg anta email dlu dpat tiket percutian g balik ke shanghai..haha..
sha! ko dgar cni.boley tak wat bodohh jek..g mati aa die weyh..xberbaloi oke. dengar cni. tak berbaloi..bek ko tggu aku dpan kedai perabot seng heng yg beza memg berbeza tu. barulah berbaloi baloi..=) haha..tu kdai perabot ke kdai perkakas letrik?=P

td smbil tgh mkn tuna yg dibalut gardenia.tgn skroll tenet, skali jumpe satu lagu ni..rase cam besh jek..haha..tajuk die, tajuk entry ni.penyanyi die Nina..korang kenal x spe? xkenal? baguslah..sb aku pon xkenal sape..=P nk copy paste lagu cm malas..so i copy paste lirik die jelah..slmat membace..=P

When I was a child,
the story would say
Somebody will sweep you off your feet some day
That's what I hoped would happen with you
More than you could know
I wanted to tell you that my heart's in your hands
I prayed for the day that I would get the chance
Just when I worked up the courage to try
Much to my surprise
You had somebody else, yeah
Cause these feelings I keep to myself
I may never get to hold you so tight
I may never get to kiss you goodnight
I may never get to look deep in your eyes
Or so it seems
I always will be wishin' you were mine
I'll think about what could be all the time
All the happiness that I could
Baby, a girl can dream
From the moment I wake up till I fall asleep
I imagine you're not with her but with me
Talkin' and laughin',
sharin' our dreams
But it's just a fantasy
Cause you have somebody else
Cause these feelings I keep to myself,
I may never get to hold you
GoodnightBaby, I'm wishing
Tonight, tonight, tonight
All the time
A girl can dream, it's true
And to call you my own
It's the sweetest dream I know
So tight
No, no, no, never, ooh
Wishin' you were mine
Could be all the time

haha.oke tak lirik die? siyes tade kne mngena dgn life aku..hahaha..dah dah. boss dah dtg.sile jadik rajin kak la!=P

p/s: i need you, yes i do.

9 comments:

nisa ~ shasha said...

weyh aq da dtg ofis n da email ko tp ko xbalas!
aq marah! :p

diLa said...

dah balas!=)
weyh ko memg dtg2 opis jek anto email ng bace belog org ke weyh?
nmpak sgt tade keje!!

nisa ~ shasha said...

hahaha.. keje ada wey! kene aa pandai divide time. kita ni bz camne pn, jgnla lupa kat org tersayang.. ye x? hahaha :p
and webpage tersayang gak :p

diLa said...

sudah la ko!
aku report ng Wei Hsien!!=P

nisa ~ shasha said...

perlu ke ko letak nama manager aq kat sini?? hahaha :p

Ain bintu Amir said...

nice lyrics.. tp sedey gak weh.. huhu

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

weii korang ni kalo ikutkan dah kena BAFIA kot... hahaha!! abusing email orang lain... use personal email as own interest... lagi2 si Dila... kalo antor tue smpi 2MB email dia send! tgk cm aku... x smpi 1MB pun tau antar kat korang... haahhaha!!! Nisa ok skitla... kekekeke!!

diLa said...

sha: perlu lah. letih aku carik nme die..;p

ain: sedey an an an?;(

mofe: hahaha..biar lah..tu kire hoburan yg halal kott..=P

diLa said...

erk..hoburan equal to hiburan..teehee..;D